Een mediateam bestaat meestal uit meerdere personen. In KerkBeamer kun je elk lid eigen inloggegevens geven, met per gebruiker eventueel andere rechten. Je kunt zoveel gebruikers aanmaken als je maar wilt. Dit kost niks extra’s. Klik in het dashboard onder Instellingen op Gebruikers om deze instellingen te openen.
Gebruikers aanmaken en bewerken
Gebruikersoverzicht
Beheerders en mensen met toegang tot de Algemene instellingen kunnen gebruikers aanmaken en wijzigen. Onder Gebruikers vind je een overzicht van alle gebruikers.
Gebruikers aanmaken
Klik rechts bovenin op Gebruiker toevoegen om een nieuwe gebruiker aan te maken. Vul alle velden in en kies de rechten die een gebruiker mag hebben. Gebruikers kun je de volgende rechten geven:
- Beheerder (alle rechten)
- Presentaties aanmaken en bewerken
- Algemene instellingen
- Templates en layouts
- Administratie
Bij KerkBeamer hebben we graag één contactpersoon. Dit kun je met het eerste vinkje aangeven. Meestal is dat de voorzitter van een media- of beamteam.
Klik op Toevoegen om een gebruiker toe te voegen. Er wordt dan direct een e-mail naar de betreffende gebruiker gestuurd met daarin de inloggegevens.
Gebruikers bewerken
Klik op een gebruiker in het gebruikersoverzicht om deze te bewerken. Je kunt vervolgens de basisgegevens en de rechten aanpassen. Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan. Het is voor een gebruiker zonder de juiste rechten nog niet mogelijk om zijn of haar eigen gegevens aan te passen. Dit wordt in de toekomst wel mogelijk.
Wil je een gebruiker verwijderen? Klik dan op een gebruiker en kies links onderin voor Gebruiker verwijderen. Een contactpersoon kan niet verwijderd worden. Kies dan eerst een andere contactpersoon.
Wachtwoord wijzigen of vergeten?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. Via Wachtwoord vergeten (bij het inloggen) kun een nieuw wachtwoord worden aangevraagd. Deze wordt direct per e-mail opgestuurd naar het opgegeven mailadres.